Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Anotátor videa pro analytické účely
Lištiak, Filip ; Zendulka, Jaroslav (oponent) ; Fröml, Vojtěch (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analýza, návrh a implementace programu, který umožňuje uživatelskou anotaci video dat pro zvolené analytické metody pro podporu detekce událostí v obrazových datech. Aplikace umožňuje přehrát videosekvenci a zobrazit události nacházející se v této sekvenci podle zvolené metody. Hlavní účel aplikace je rozšíření těchto metod o manuální uživatelské vstupy.
Anotátor datové sady pro trénování neuronových sítí
Schneider, Martin ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a implementace systému umožňujícího anotovat obrazová data pro učení neuronových sítí. Důležitou vlastností tohoto systému je iterativní provádění učení, kdy anotovanou množinu rozšiřuje i sama neuronová síť a uživatelé provádí korekce nad rozšiřujícími daty. Systém se skládá z informačního systému s vloženým nástrojem pro anotování komunikujícím s programem řídícím neuronové sítě. Informační systém je navržen podle architektonického modelu MVC. Frontend aplikace je postaven na knihovně React jazyka JavaScript. Design frontendu je proveden dle konvencí Material Design s využitím Material-UI frameworku. Frontend udržuje trvalé spojení s Python backendem s využitím protokolu WebSocket, jehož využívá i backend pro komunikaci s programem pro řízení neuronových sítí. NoSQL databázový systém využívá technologii MongoDB. 
Znovupoužitelný 2D editor pro webové aplikace
Schneider, Martin ; Hradiš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je realizovat 2D editor jako knihovnu pro webové aplikace společně s testovací aplikací. Knihovna primárně cílí na prostředí segmentačních neuronových sítí a vzdáleného použití s optimalizacemi na přenos dat. Nejprve se čtenář seznámí s problematikou vývoje frontendových aplikací se zaměřením na editaci 2D grafiky a zobrazování obrazových dat. Dále je uvedena analýza potřeb na 2D editor s využitím pro editaci anotací a zobrazování výsledků v úlohách počítačového vidění. Výsledek analýzy je posléze převeden na návrh systému, který je následně implementován a otestován.
Anotátor datové sady pro trénování neuronových sítí
Schneider, Martin ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a implementace systému umožňujícího anotovat obrazová data pro učení neuronových sítí. Důležitou vlastností tohoto systému je iterativní provádění učení, kdy anotovanou množinu rozšiřuje i sama neuronová síť a uživatelé provádí korekce nad rozšiřujícími daty. Systém se skládá z informačního systému s vloženým nástrojem pro anotování komunikujícím s programem řídícím neuronové sítě. Informační systém je navržen podle architektonického modelu MVC. Frontend aplikace je postaven na knihovně React jazyka JavaScript. Design frontendu je proveden dle konvencí Material Design s využitím Material-UI frameworku. Frontend udržuje trvalé spojení s Python backendem s využitím protokolu WebSocket, jehož využívá i backend pro komunikaci s programem pro řízení neuronových sítí. NoSQL databázový systém využívá technologii MongoDB. 
Anotátor videa pro analytické účely
Lištiak, Filip ; Zendulka, Jaroslav (oponent) ; Fröml, Vojtěch (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analýza, návrh a implementace programu, který umožňuje uživatelskou anotaci video dat pro zvolené analytické metody pro podporu detekce událostí v obrazových datech. Aplikace umožňuje přehrát videosekvenci a zobrazit události nacházející se v této sekvenci podle zvolené metody. Hlavní účel aplikace je rozšíření těchto metod o manuální uživatelské vstupy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.